Verkoop een
happy place
uw sleutel tot succes
Verkoopt u een pand? Met ons uitgebreid netwerk en jarenlange ervaring zetten wij uw eigendom snel en succesvol op de markt. We begeleiden u van A tot Z, van de intake tot de uiteindelijke prijsbepaling en sleutel overhandiging. U rekent op onze jarenlange ervaring, uitmuntende service en een vast aanspreekpunt.
AL meer dan 16 jaar ervaring
Uw betrouwbare vastgoedpartner met diepgaande kennis van de markt.
+5250 panden verkocht & verhuurd
Bewezen expertise met succesvolle resultaten in de vastgoedmarkt.
heel ons leven thuis in Antwerpen
Wij kennen elke buurt door en door, en brengen die lokale expertise graag naar uw vastgoedproject.
Voel het verschil
Ons kantoor en team
Kom thuis in ons gezellig kantoor, strategisch gelegen in het hart van het Zuid. Met onze meewerkende vennoten Gaëlle en Jasmine staan we garant voor persoonlijke begeleiding en een hands-on aanpak.
Full-service aanpak
Van waardebepaling tot de overdracht van nutsvoorzieningen bij de notariële akte, wij
ontzorgen u als verkoper volledig.
Marktconforme waardebepaling
De eerste stap is een persoonlijke kennismaking met uw makelaar, die ter plaatse een grondige opmeting en analyse van uw eigendom uitvoert. Op basis van marktgegevens en 49 jaar gecombineerde ervaring stellen we een realistische en accurate waardebepaling op, inclusief tips om uw woning verkoopklaar te maken.
Communicatie
Uw makelaar is uw persoonlijk aanspreekpunt, biedt regelmatige feedback en houdt u continu op de hoogte van de stand van zaken. Ons ambitieus en gepassioneerd team werkt met een warm en accuraat klantenbestand, want netwerk is key!
Gerichte marketing
Onze marketing is on-point: van een professionele fotoreportage en uitgebreide beschrijving van uw eigendom tot een stijlvolle presentatie met oog voor detail. We zorgen voor volledige online zichtbaarheid op de belangrijkste immo-websites, versterken dit met sterke social media campagnes en zorgen voor een exclusieve uitstraling via printpublicaties in prestigieuze magazines zoals Luxevastgoed en Sabato.
Juridische ontzorging
We werken nauw samen met notariskantoren om het juridische proces vlot te laten verlopen.
We bereiden het verkoopdossier voor door alle verplichte documenten op te vragen bij uw notaris, zoals bodemattesten, stedenbouwkundige informatie en kadastrale gegevens. Indien van toepassing wordt ook syndicusinformatie verzameld voor een volledige doorlichting van de mede-eigendom.
Na het bereiken van een akkoord wordt de onderhandse verkoopovereenkomst opgesteld, gevolgd door de officiële notariële akte met eigendomsoverdracht. We blijven hierbij aan uw zijde en zorgen eveneens voor de overdracht van nutsvoorzieningen, documenten en sleutels.
Persoonlijke aanpak
Bij Provas is geen dossier hetzelfde. We bieden een campagne op maat en houden nauw
overleg met u als verkoper om elke stap van het proces optimaal af te stemmen. We staan garant voor persoonlijke begeleiding, waarbij we een dienstverlening op maat leveren, afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Voor het beste resultaat en tevreden partijen.
Provas staat voor
Ervaring
Als lokale vastgoedspecialisten kennen we de vastgoedmarkt door en door.
Vast aanspreekpunt
Van het eerste contact tot de uiteindelijke verkoop, u rekent steeds op een vast aanspreekpunt.
Full-service
Wij ontzorgen u volledig met een efficiënte workflow en diepgaande dossierkennis. We go the extra mile!